Praktyczna wiedza
o marketingu B2B

Staramy się pomagać właścicielom, dyrektorom i marketerom: identyfikować, przyciągać i angażować klientów – napędzając marketing praktycznymi działaniami. Dzielimy się wiedzą bazując głównie na doświadczeniach z naszymi klientami i prowadzimy stale rosnący zbiór materiałów do Twojej dyspozycji.

Szukaj frazy:

Kategorie

Baza wiedzy kategorie

Rodzaj materiału

Baza wiedzy rodzaje materiału/tagi

Kategorie

Baza wiedzy kategorie

Rodzaj materiału

Baza wiedzy rodzaje materiału/tagi
Filtry

Najnowsze treści w kategorii:

Wszystkie

13 min read

Lead Magnet w B2B – jak skutecznie zdobywać kontakty i leady?

Twoja lista mailowa to jeden z najdroższych zasobów, jakie możesz posiadać w swoim biznesie. By sukcesywnie korzystać z bazy adresów...

Czytaj więcej

18 min read

Jak działa dobre case study w B2B i dlaczego warto je tworzyć?

Przekonanie do zainteresowania swoimi usługami klienta B2B to skomplikowany proces, w którym w roli “dowodów słuszności” nie wystarczą jedynie opinie...

Czytaj więcej

2 min read

6 praktyk wsparcia sprzedaży B2B stroną www

Masz kilkuosobowy zespół sprzedaży albo sam sprzedajesz swoje produkty lub usługi? Poznaj 6 praktyk, w których wspomoże Cię www....

Czytaj więcej

15 min read

Jak zrobić skuteczny landing page B2B? – tą stroną pozyskujesz leady i klientów

Jak to możliwe, że niektóre strony, bez względu na to, ile ruchu byśmy tam nie wpuścili, po prostu odbijają od...

Czytaj więcej

6 min read

Jak generować leady B2B stroną www? 5 skutecznych praktyk.

Użytkownik, który trafi na Twoją stronę firmową B2B, jest Twoim potencjalnym klientem, ale od zostania sprzedażowym leadem zwykle sporo go...

Czytaj więcej

Śledzimy trendy by
oszczędzać Twój czas

Monitorujemy rynek, trendy i testujemy rozwiązania wyciągając wnioski z tego co działa a na co lepiej nie tracić czasu. Otrzymuj nasz cotygodniowy newsletter by nigdy nie zabrakło Ci kolejnych pomysłów na przyciąganie i utrzymanie uwagi Twoich klientów.

Myślisz, że moglibyśmy pomóc?

Odezwij się, oddzwonimy umówić krótkie spotkanie video. Na rozmowie ustalimy czy będziemy w stanie pomóc. Postaramy się również odpowiedzieć na Twoje pytania odnośnie współpracy lub marketingu w ogóle. Przejdziemy “dalej” tylko jeżeli uznasz, że to ma sens.