Tworzenie stron  internetowych B2B

Zaprojektujemy i wdrożymy stronę internetową B2B, której merytoryka trafi do Twoich buyer person w ich procesach zakupu.

Strona internetowa B2B nie jest tylko wizytówką Twojej firmy

Dostarczająca leady strona B2B to nie tylko ładne przedstawienie Twojej firmy. Dla organizacji sprzedającej w modelu B2B strona internetowa staje się hubem całego marketingu firmy, łączącym marketing ze sprzedażą.

Co daje dobra strona B2B?

Wsparcie zespołu handlowego

Skuteczna konstrukcja lejków sprzedażowych dostarcza wartościowych leadów.

Miejsce edukacji Twoich klientów

24/7 Twoja profesjonalna wiedza i branżowe doświadczenie uświadamiają i wspierają klientów.

Narzędzie do mailingu

Lead magnety i wartościowy newsletter uzupełniają bazę mailingową i wzmacniają relację z buyer personami, które mogą stać się potencjalnymi klientami.

Rozwój marketingu opartego na danych

Rozbudowana analityka dostarcza danych, dzięki którym Twój marketing staje się skuteczniejszy. 

Komunikacja Twojej oferty do świata

Merytoryczny kontent buduje Twój wizerunek. Działania SEO zwiększają Twoją widoczność.

Poznaj proces budowy strony B2B

W tworzeniu konwertującej strony B2B kluczowe jest podejście projektowe, uwzględniające nie tylko aspekty płynące z wnętrza Twojej firmy ale i takie, których oczekują Twoi potencjalni klienci. Wymaga to dobrego zrozumienia odbiorców, sposobu, w jaki kupują i ostatecznie przedstawienia oferty w zgodzie z ich oczekiwaniami.

Pomagamy Ci zebrać wszystko co wiesz

Aby uchwycić esencję Twojej firmy organizujemy Warsztat startowy, na którym definiujemy: 
1. Do kogo sprzedajesz, czyli Twoje buyer persony.
2. Jak kupują Twoi klienci, mapując ich procesy zakupowe.
3. Wartości Twojej firmy zawarte w produktach, usługach i ofercie.

Jeśli posiadasz już te informacje, pomagamy Ci je usystematyzować, aby wykorzystać je do budowy Twojej strony internetowej.

Uzupełniamy wiedzę i układamy plan

Korzyścią z Warsztatu startowego jest także dokument w formie prezentacji, zawierający wspólne ustalenia i hipotezy na temat person, procesu zakupu i Twojej oferty. Dodajemy do niego także: 

  • Docelową mapę Twojej strony B2B.
  • Architekturę informacji najważniejszych podstron.
  • Propozycje działów i wytyczne treści edukacyjnej.
  • Rekomendacje do rozwiązań wspierających generowanie leadów.
  • Analizę Twojej konkurencji oraz rekomendacje wyróżnienia się na jej tle.
  • Sugestie estetyki na podstawie konkurencji i buyer person.
  • Rekomendacje pierwszych kroków do generowania ruchu.
  • Harmonogram i zakresy nadchodzących działań (sprintów).
  • Oszacowany budżet dalszych działań.

Dbamy o zapewnienie ruchu organicznego

W przypadku rewitalizacji strony wykonujemy jej audyt SEO, a na jego podstawie optymalizację. Dla nowych stron przeprowadzamy analizę konkurencji. W obu przypadkach dostarczamy również listę fraz kluczowych, na które warto pozycjonować Twoją stronę. 

Opisujemy Twoją ofertę i wiedzę w zrozumiały sposób

W oparciu o rekomendacje wymaganych treści ustalamy z Tobą zakres wiedzy i merytorykę, z których będziemy korzystać. Rozmawiamy z Tobą (w formie np. nagrywanych spotkań video), audytujemy Twoich specjalistów i opisujemy otrzymane informacje w formie dokumentów tekstowych. 

Zgrabnie prezentujemy niezbędne informacje

Zebrane dotąd informacje prezentujemy Ci w makietach, które korzystają z zaplanowanej wcześniej architektury informacji. Uwzględniają już rzeczywistą wiedzę Twojej firmy i zawierają docelowe treści z frazami kluczowymi.

Tworzymy docelowy projekt graficzny

Biorąc pod uwagę standardy branżowe, oczekiwania Twoich person zakupowych i wygląd konkurencji, świadomie planujemy wyróżniającą Cię, efektowną estetykę. Projektujemy grafikę strony w formie z docelowymi kolorami, krojami pisma, zdjęciami i przykuwającym oko wyglądem.

Budujemy Twoje narzędzie biznesowe

Zbudowane przez nas rozwiązanie ma być przede wszystkim elastycznym narzędziem. Osadzone w ramach systemu zarządzania treścią widoki możesz samodzielnie modyfikować według Twoich potrzeb. Tworzymy stronę z “reużywalnych” modułów, które da się także wykorzystać do budowy kolejnych podstron Twojego serwisu.

Dbamy o bezbłędną premierę

Wdrożone rozwiązania prezentujemy Ci najpierw w wersji roboczej, aby potwierdzić, że wszystko wygląda i działa jak należy. Po Twojej akceptacji przenosimy ustaloną porcję prac na Twoją stronę i publikujemy pod właściwą domeną, by pokazać ją światu. Możesz liczyć na nasze wsparcie także i w tym obszarze.

Koniec

Aby uchwycić esencję Twojej firmy organizujemy Warsztat startowy, na którym definiujemy: 
1. Do kogo sprzedajesz, czyli Twoje buyer persony.
2. Jak kupują Twoi klienci, mapując ich procesy zakupowe.
3. Wartości Twojej firmy zawarte w produktach, usługach i ofercie.

Jeśli posiadasz już te informacje, pomagamy Ci je usystematyzować, aby wykorzystać je do budowy Twojej strony internetowej.

Tworzenie strony B2B.  Jak przebiega miesięczna współpraca?

Budowanie strony B2B dla średniej wielkości organizacji dotychczas było przytłaczającym wyzwaniem. Proces wymagał angażowania wielu osób i przetwarzania olbrzymich ilości wiedzy. Akceptacja dziesiątek tekstów, projektów i testowanie zajmowały masę czasu.

Pracując z firmami B2B dostrzegliśmy, że to podejście w dzisiejszych dynamicznie zmieniających się czasach, jest po prostu niepraktyczne i dostarcza rezultaty prac z opóźnieniem.

Dlatego nasz proces bazuje na sprintach miesięcznych i z każdym etapem dostarcza całkowicie funkcjonalną i działającą podstronę – gotową, by funkcjonować online. Opracowany na Warsztatach startowych plan przedstawia Ci ilość potrzebnych sprintów z podziałem na sprinty:

sprinty kluczowe

niezbędne do budowy podstawy strony

sprinty dodatkowe

opcjonalne, ale wspierające marketing

sprinty rozwojowe

promocyjne, poszerzające Twoje zasięgi

Od Ciebie zależy, jaki zakres prac chcesz realizować i na którym etapie uznać projekt za “zakończony”. Średniej skali projekt zakładający kilka kluczowych sprintów waha się między 2 a 4 sprintami. Każdego miesiąca prezentujemy zakres prac i rozliczamy poprzedni, więc łatwo będziesz śledzić postępy.

Porozmawiajmy o Twojej stronie internetowej B2B

Zostaw numer telefonu, pod który możemy zadzwonić, aby odpowiedzieć na Twoje pytania i sprawdzić, jakie wsparcie możemy Ci zaproponować.

Zyskaj to wszystko

Zależy nam by oddać Ci stronę internetową B2B, która będzie lewarem do rozwoju Twojego biznesu przez marketing. Chcemy, abyś dumnie prezentował wartości swojej firmy, wspierając dzięki temu sprzedaż.

Kompletną realizację

Plan, projekt i wdrożenie strony internetowej dla B2B. Gotowej, by działać online i godnie reprezentować Twój biznes.

Przejrzyste rozliczenia

Wygodne do zarządzania i rozliczania sprinty robocze, które ułatwiają akceptację działań i usprawniają postęp projektu, nawet kiedy masz mało czasu.

Przetestowane procesy

Procesy marketingowe znane tylko doświadczonym marketerom i drogim konsultantom wdrożone od pierwszego dnia prac nad Twoim projektem.

Samodzielność rozwoju

Szkolenie w samodzielnej ewolucji i rozwoju projektu oraz modułowo zbudowane wdrożenie, które umożliwią Ci dalszą rozbudowę.

Generującą leady stronę

Gotową na promocję i angażującą stronę, którą łatwo dalej rozwijać. Wyposażoną w lejki sprzedażowe, które dostarczają wartościowych leadów.

Komunikację pod B2B

Merytoryczną komunikację w ramach strony, która uwzględnia Twojego klienta, proces zakupu oraz jego rzeczywiste potrzeby.

Zespół skupiony na B2B

Zestaw kompetencji łączący specjalistów, rozumiejących wymagającą specyfikę B2B.

Dedykowany wizerunek

Wizerunek zaprojektowany specjalnie dla Ciebie, pozwalający odróżnić się od konkurencji i budować przewagę na rynku.

Wsparcie SEO

Optymalizacja Twojej starej strony lub kompleksowe działania od podstaw, aby wyprzedzić konkurencję.

Budowa strony B2B. Odpowiedzi na najpopularniejsze pytania

Jak dobra strona B2B wesprze mój marketing?

Wstępem do skutecznego marketingu jest dziś profesjonalna strona B2B. Ty też możesz wykorzystać ten potencjał i zbudować przewagę konkurencyjną, która wyróżni Cię na tle innych firm.

Freelancer nie ogarnie Twojej działalności, a typowa agencja marketingowa nie zapewni Ci wsparcia w sprzedaży B2B. Pracuj ze specjalistami, którzy rozumieją Twoje potrzeby. 

Nasze ceny dopasowane są do efektów, których dostarczają nasze działania w każdym sprincie. Dzięki temu, na skuteczny marketing przeznaczasz nawet 6% przychodów. 

Porozmawiajmy o Twojej stronie internetowej B2B

Zostaw numer telefonu, pod który możemy zadzwonić, aby odpowiedzieć na Twoje pytania i sprawdzić, jakie wsparcie możemy Ci zaproponować.

Baza wiedzy o stronach internetowych B2B

Dowiedz się więcej o tym, jak się projektuje, wdraża i wykorzystuje w marketingu profesjonalne strony internetowe B2B.

3 min read

Strona Internetowa, w służbie celów biznesowych firmy B2B

Jak wspomagać firmowe cele biznesowe stroną internetową. Pobierz przewodnik na bazie praktyk NEXT....

Czytaj więcej

12 min read

Strona internetowa B2B: jakie elementy musi zawierać, by na siebie pracowała tuż po uruchomieniu?

Jeśli nie ma Cię w sieci, to nie istniejesz. Ze słuszności tego stwierdzenia zdaje sobie sprawę chyba każdy, kto próbuje...

Czytaj więcej

12 min read

Jak rozwijać sprzedaż za pomocą lejka marketingowego w B2B?

Czy istnieje doskonała strategia marketingowa, która przyciągnie uwagę klientów i skutecznie wpłynie na pożądany zysk? Każdy, kto poruszał się w...

Czytaj więcej

Zobacz strony B2B naszych Klientów

Oto strony B2B, które zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dla naszych Klientów. Lista nie jest kompletna, ponieważ brakuje na niej Twojej firmy.

Myślisz, że moglibyśmy pomóc?

Odezwij się, oddzwonimy umówić krótkie spotkanie video. Na rozmowie ustalimy czy będziemy w stanie pomóc. Postaramy się również odpowiedzieć na Twoje pytania odnośnie współpracy lub marketingu w ogóle. Przejdziemy “dalej” tylko jeżeli uznasz, że to ma sens. 

Odbierz Twój dostęp:

Uzyskaj natychmiastowy dostęp do szkolenia (przekierowanie do video) i dodatkowe materiały edukacyjne na e-mail.

Wypełniając ten formularz, zamawiasz usługę Newslettera na warunkach określonych w regulaminie oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych podanych w celu wysyłki Newslettera zawierającego informacje o nowych wpisach blogowych, e-bookach i webinarach, a także ofertach na produkty i usługi oferowane przez firmę NEXT Mateusz Burczyński, zgodnie z zasadami określonymi w polityce prywatności i cookies.