Landing Page, który pomaga generować leady B2B i zwiększa wydajność Twojej sprzedaży.

Dowiedz się, jak tworzymy generujące leady strony lądowania (landing page B2B), które odpowiadają na potrzeby Twoich decydentów i komunikują się wartościami istotnymi w ich procesach zakupów.

Poznaj korzyści i zastosowanie skutecznego landing page’a w Twojej firmie i bezpłatnie skonsultuj, albo wyceń Twój pomysł.

Wypełnij formularz:

Skonsultuj bezpłatnie lub wyceń realizację generującego leady landing page’a dla firmy B2B.

Jak przebiega budowanie Landing Page'a z nami

Tworzenie Landing Page dla B2B w NEXT to kompleksowy proces zapewniający zaplanowanie i dopasowanie komunikacji oraz estetyki do Twoich potencjalnych klientów.

By zapewnić zawartość strony uwzględniającą odpowiednie wartości, dla odpowiednich person, w odpowiednich etapach procesu zakupowego realizujemy zestaw poniższych działań.

Umożliwia nam to realizację celu jakim jest przekształcanie odwiedzających (np. z reklam kierujących na tą stronę) w leady. Tworząc taką stronę realizujemy następująco:

1. Warsztatowe wydobycie Twojej wiedzy

Aby pomóc usystematyzować wiedzę o Twojej ofercie, którą chcesz zaproponować do rynku, urządzamy z Tobą spotkanie w formie warsztatu (zdalnie lub w Twojej firmie). Na warsztatach zbieramy wiedzę o Twojej propozycji wartości i kliencie docelowym. Bez uporczywych briefów.

2. Udokumentowanie zdobytej wiedzy

Żeby uzgodnić, że zgadzamy się w kwestii tego co i do kogo oferujemy opracowujemy dokumenty, które systematyzują zebraną wiedzę. Mapujemy do nich między innymi wartości Twojej firmy, problemy, bóle i wyzwania klientów oraz doprecyzowujemy kto jest odbiorcą naszego landing page’a.

3. Wsparcie w definiowaniu celu

Żeby zagwarantować skuteczność działań i umożliwić w ogóle mierzenie rezultatów, pomagamy Ci zdefiniować cel, który będziemy chcieli osiągąć tworzoną stroną. W zależności od dojrzałości Twojego rynku, cele mogą się różnić. Od zbierania wizyt przez pozyskiwanie kontaktów, aż do generowania zapytań.

4. Zbudowanie sprzedażowej architektury

Przygotowujemy rekomendacje logiki sekcji i układu takiej strony. Na prostych makietach pokazujemy dokładnie jakie elementy chcielibyśmy na takim landingu umieścić, w jakiej kolejności i co dokładnie w ramach tych sekcji powinnismy powiedzieć, by Twój potencjalny klient czuł się zaopiekowany.

5. Wsparcie w tworzeniu treści

Prowadzimy wywiady z Tobą lub Twoimi ekspertami by pomóc Ci przygotować treści, albo wspieramy w redagowaniu tekstów, które przygotują Twoi specjaliści. W niektórych przypadkach piszemy treści od podstaw, bądź współpracujemy z zewnętrznymi ekspertami, by stworzyć na stronę materiał, odpowiadający na potrzeby Twoich klientów.

6. Estetyczny projekt graficzny strony

Opracowujemy spójny z Twoja marką projekt graficzny, wspierający budowanie poważanego i szanowanego wizerunku Twojej firmy. Projektujemy stronę w wersjach na komputery i smartfony by zagwarantować możliwie największą użyteczność dla Twoich potencjalnych klientów. Dbamy o eleganckie przedstawienie treści i odpowiednie wyróżnienie wezwań do akcji.

7. Wdrożenie i uruchomienie projektu

Osadzamy stronę na wygodnym i intuicyjnym systemie zarządzania treścią (CMS, np. WordPress), który umożliwia Ci dalsze modyfikacje i ewolucję tej strony w razie potrzeb. Tworzymy rozwiązanie nie wymagające znajomości kodu i łatwe w obsłudze przez specjalistę czy kierownika marketingu. Dbamy o to, by strona ładowała się szybko, a korzystanie z niej było łatwe.

8. Automatyzacja obsługi leadów

W ramach projektu wdrażamy również automatyczne przekazywanie kontaktów, pozyskiwanych przy pomocy landing page'a. Możemy kierować je bezpośrednio do Twojego systemu CRM, na email kontaktowy lub w inne oczekiwane przez Ciebie miejsce. W razie potrzeby możemy też przygotować kolejki mailowe utrzymujące uwagę kontaktów zdobytych przy pomocy strony.

9. Mierzenie efektów i analityka

Uruchamiamy analitykę i mierzymy konwersje, spinając cały projekt klamrą. Wdrażamy narzędzia takie jak Albacross, Google Analytics czy Hotjar, by pomóc Ci wyciągać wnioski z wdrożonego landing page'a. Umożliwiamy tym sposobem dalsze usprawnianie komunikacji, w celu jeszcze skuteczniejszego pozyskiwania kontaktów.

Landing Page w B2B, kiedy się przydaje?

Dobry landing page to wirtualna broszura Twojej oferty. Tworzymy go w taki sposób, by był odzwierciedleniem rozmowy handlowej prowadzonej z Tobą lub Twoim zespołem. Takie strony nazywamy często wirtualnym handlowcem.

Przykładowe cele, realizowane przez landing page:

  • leady na wyceny
  • leady na konsultacje
  • leady na proste zakupy
  • kontakty do newslettera
  • kontakty do oddzwonienia

Oferty, z którymi działaliśmy tworząc landing page:

  • sprzedaż szkoleń
  • sprzedaż produktów
  • sprzedaż usług
  • sprzedaż doradcza
  • sprzedaż transakcyjna
  • sprzedaż hybrydowa

Jeżeli sprzedajesz w modelu B2B to prawdopodobnie każda Twoja oferta, którą przedstawiasz potencjalnym klientom, mogłaby posiadać swój własny landing page.

Zobacz, co mówią o nas właściciele i dyrektorzy firm, dla których tworzyliśmy skuteczne Landing Page w B2B:

Korzyści z posiadania Landing Page'a w firmie

Co może dać, Twojej firmie B2B, landing page dopasowany precyzyjnie do potrzeb Twojego decydenta?

Napływ nowych kontaktów oraz leadów

W zależności od dojrzałości Twojego rynku możemy np. generować kontakty, które są na wczesnym etapie świadomości i wymagają edukacji. Tworzymy dla nich listę i podłączamy kolejkę mailową by ich rozwijać. Jeżeli rynek aktywnie poszukuje rozwiązania możemy także generować leady i kierować je do Twoich handlowców.

Ułatwienie już prowadzonej sprzedaży

Dobrze zrealizowany landing page w B2B będzie zawierał wiele sekcji. Uwzględni tłumaczenie korzyści wynikających z Twoich rozwiązań. Przedstawi wyróżniające Twoją firmę wartości. Obali obiekcje potencjalnych klientów. Wyedukuje jak Twoje rozwiązanie przełoży się wynik biznesowy Twojego odbiorcy. To sprawi, że ułatwimy te zadania handlowcom.

Oszczędność czasu handlowców

Landing page w B2B, który omawia kwestie niezbędne do poruszenia w procesie sprzedaży, jest jak broszura, którą przed rozmową, czy konsultacją można wysłać do potencjalnego klienta. Samodzielne zapoznanie się przez odbiorcę z oferowanym rozwiązaniem pozwala skupić rozmowę na dodatkowych pytaniach i nietypowych obiekcjach, oszczędzając czas.

Weryfikacje hipotez dotyczących nowej oferty

Kiedy firma rusza w rynek z nową ofertą, często bada hipotezę dotyczącą tego czy proponowane wartości rzeczywiście są dla potencjalnych klientów istotne. Landing page umożliwia dodatkowe weryfikowanie statystyk dotyczących np. czasu wizyty, głębokości przewinięcia czy klikanych elementów. To kolejny sposób na weryfikację, potwierdzenie lub adaptacje naszej hipotezy.

Dotarcie do nowego rynku lub segmentu w B2B

Zbodbywanie nowego rynku, podobnie jak weryfikacja hipotezy, wymaga przetestowania naszej propozycji wartości wśród nowej grupy potencjalnych klientów. Wspieranie działań handlowych landing page’m pozwala wzmocnić przekaz. Landing page może być np. przygotowany w innym języku lub pod nową markę, która nie będzie kojarzona z naszą firmą, by np. nie ryzykować autorytetu lub stworzyć ofertę w innym przedziale cenowym.

Większa skuteczność płatnych reklam

Landing page, który bazuje na problemach, bólach czy wyzwaniach dobrze sprecyzowanego potencjalnego klienta to często bardzo chętnie czytany element marketingu. Przedstawienie korzyści wynikające z rozwiązania i tłumaczenie cech tego rozwiązania jako narzędzia umożliwiającego dostarczenie efektów sprawia, że reklamy kierowane na taką stronę działają skuteczniej.

Wyższy zwrot (ROI) z wydatków reklamowych

Kiedy strona lądowania (landing page) działa na odbiorcę zaledwie 2 razy lepiej, np. konwertując (przekształcając wizyty do kontaktów) nie 10% a 20% ruchu na nią kierowanego to otrzymujemy więcej za te same pieniądze. Wydatki reklamowe w Google, Facebook czy Linkedin pozwalają osiągać przykładowo 2 razy więcej kontaktów lub leadów, z tego samego budżetu na reklamę.

Stworzone przez nas landing page dla firm B2B

Zobacz jak wyglądają kompleksowo realizowane przez nas landing page w B2B. Opisujemy poniżej również cele, które pomagamy osiągać naszym istniejącym klientom.

Edukacja specjalistów ESG w zakresie usług klienta

Pozyskiwanie kontaktów na usługę outsourcingu sprzedaży

Generowanie zapytań na usługę tworzenia stron B2B

Edukacja z wartości dodanych firmy produkcyjnej

Generowanie leadów na projektowanie systemów wizyjnych

Zdobywanie zainteresowania właścicieli kawiarń

Generowanie leadów na renowacje i remonty kamienic

Popularne pytania, na które odpowiadamy podczas rozmów o Landing Page'ach

Ile to kosztuje?

Kompleksowa realizacja strony lądowania dla B2B (landing page), z uwzględnieniem działań warsztatowych, opracowaniem strategii i budową takiej strony to inwestycja, która nie powinna przekroczyć dwudziestu tysięcy złotych. Jeżeli nie potrzebujesz warsztatów i strategii to możesz liczyć około połowę tej kwoty.

Realizacja kompletnego projektu to około dwa miesięczne sprinty. W pierwszym miesiącu prowadzimy działania warsztatowe i strategiczne, a w drugim budujemy.

Wszystko co robimy w takim projekcie opisujemy w sekcji na samej górze strony “Jak przebiega budowanie Landing Page’a z nami​”. Działania dzielą się na warsztatowe, strategiczne i produkcyjne. Możemy zbudować wszystko dla Ciebie, bądź wykorzystać Twoje istniejące materiały.

Tak, w ramach odrębnej usługi możemy prowadzić dla Ciebie także kampanie reklamowe, kierujące ruch na tą stronę.

Bezpłatnie skonsultuj lub wyceń Twój pomysł na generujący leady Landing Page Twojej firmy B2B

Wyślij formularz, a my zgłosimy się do Ciebie umówić rozmowę:
Skorzystaj z formularza obok.

Wypełnij formularz:

Skonsultuj, wyceń lub po prostu zamów realizację generującego leady landing page’a dla B2B. W ciągu 24 godzin odezwiemy się do Ciebie umówić rozmowę. Zapytanie nie zobowiązuje do zakupu.