Poznaj korzyści i zastosowanie skutecznego landing page’a w Twojej firmie i bezpłatnie skonsultuj, albo wyceń Twój pomysł.
By zapewnić zawartość strony uwzględniającą odpowiednie wartości, dla odpowiednich person, w odpowiednich etapach procesu zakupowego realizujemy zestaw poniższych działań.
Umożliwia nam to realizację celu jakim jest przekształcanie odwiedzających (np. z reklam kierujących na tą stronę) w leady. Tworząc taką stronę realizujemy następująco:
Aby pomóc usystematyzować wiedzę o Twojej ofercie, którą chcesz zaproponować do rynku, urządzamy z Tobą spotkanie w formie warsztatu (zdalnie lub w Twojej firmie). Na warsztatach zbieramy wiedzę o Twojej propozycji wartości i kliencie docelowym. Bez uporczywych briefów.
Żeby uzgodnić, że zgadzamy się w kwestii tego co i do kogo oferujemy opracowujemy dokumenty, które systematyzują zebraną wiedzę. Mapujemy do nich między innymi wartości Twojej firmy, problemy, bóle i wyzwania klientów oraz doprecyzowujemy kto jest odbiorcą naszego landing page’a.
Żeby zagwarantować skuteczność działań i umożliwić w ogóle mierzenie rezultatów, pomagamy Ci zdefiniować cel, który będziemy chcieli osiągąć tworzoną stroną. W zależności od dojrzałości Twojego rynku, cele mogą się różnić. Od zbierania wizyt przez pozyskiwanie kontaktów, aż do generowania zapytań.
Przygotowujemy rekomendacje logiki sekcji i układu takiej strony. Na prostych makietach pokazujemy dokładnie jakie elementy chcielibyśmy na takim landingu umieścić, w jakiej kolejności i co dokładnie w ramach tych sekcji powinnismy powiedzieć, by Twój potencjalny klient czuł się zaopiekowany.
Prowadzimy wywiady z Tobą lub Twoimi ekspertami by pomóc Ci przygotować treści, albo wspieramy w redagowaniu tekstów, które przygotują Twoi specjaliści. W niektórych przypadkach piszemy treści od podstaw, bądź współpracujemy z zewnętrznymi ekspertami, by stworzyć na stronę materiał, odpowiadający na potrzeby Twoich klientów.
Opracowujemy spójny z Twoja marką projekt graficzny, wspierający budowanie poważanego i szanowanego wizerunku Twojej firmy. Projektujemy stronę w wersjach na komputery i smartfony by zagwarantować możliwie największą użyteczność dla Twoich potencjalnych klientów. Dbamy o eleganckie przedstawienie treści i odpowiednie wyróżnienie wezwań do akcji.
Osadzamy stronę na wygodnym i intuicyjnym systemie zarządzania treścią (CMS, np. WordPress), który umożliwia Ci dalsze modyfikacje i ewolucję tej strony w razie potrzeb. Tworzymy rozwiązanie nie wymagające znajomości kodu i łatwe w obsłudze przez specjalistę czy kierownika marketingu. Dbamy o to, by strona ładowała się szybko, a korzystanie z niej było łatwe.
W ramach projektu wdrażamy również automatyczne przekazywanie kontaktów, pozyskiwanych przy pomocy landing page'a. Możemy kierować je bezpośrednio do Twojego systemu CRM, na email kontaktowy lub w inne oczekiwane przez Ciebie miejsce. W razie potrzeby możemy też przygotować kolejki mailowe utrzymujące uwagę kontaktów zdobytych przy pomocy strony.
Uruchamiamy analitykę i mierzymy konwersje, spinając cały projekt klamrą. Wdrażamy narzędzia takie jak Albacross, Google Analytics czy Hotjar, by pomóc Ci wyciągać wnioski z wdrożonego landing page'a. Umożliwiamy tym sposobem dalsze usprawnianie komunikacji, w celu jeszcze skuteczniejszego pozyskiwania kontaktów.
Dobry landing page to wirtualna broszura Twojej oferty. Tworzymy go w taki sposób, by był odzwierciedleniem rozmowy handlowej prowadzonej z Tobą lub Twoim zespołem. Takie strony nazywamy często wirtualnym handlowcem.
Jeżeli sprzedajesz w modelu B2B to prawdopodobnie każda Twoja oferta, którą przedstawiasz potencjalnym klientom, mogłaby posiadać swój własny landing page.
Damian Góral
CEO Sales Agency, MBA for Startup
„Z przyjemnością polecamy firmę NEXT jako zaufanego partnera w zakresie budowania stron, ich rozwoju i promocji w kierunku wsparcia naszych działań sprzedażowych. Zaangażowanie w rozwój, rozumienie biznesu i szczera chęć pomocy to duże zalety NEXT’a. Zespół dba o sukces swoich klientów i poważnie podchodzi do każdego wyzwania.”
Michał Jaśkiewicz
Właściciel i CEO w Ansee
„NEXT myśli długofalowo i strategicznie – nie na zasadzie szybkich “akcji”. Przemyślane aktywności układane w naszym marketingu powodują, że nasza widoczność stale rośnie. Zwrot z inwestycji to nie tylko lajki i zasięgi a leady, z którymi możemy dalej rozmawiać w sprzedaży, oferując im nasze wsparcie we wdrożeniach systemów wizyjnych w Polsce i Europie. Polecam, jeżeli szukacie agencji, która rozumie biznes.”
Paweł Janczyk
Sales Manager, MV Center Sp. z o. o.
„Zespół NEXT przekroczył nasze oczekiwania! Ich specjalistyczna wiedza i doświadczenie w marketingu B2B pozwoliły nam zorganizować nasze marki w grupę firm, stworzyć strategię i opracować spójną komunikację, która pozwoliła nam przedstawić naszą ofertę do decydentów w B2B. Warsztaty oraz wypracowana w ich wyniku strategia jest fundamentem do dalszego rozwoju naszego biznesu.”
Przemysław Pietrzak
Managing Director at Fixbit
Co może dać, Twojej firmie B2B, landing page dopasowany precyzyjnie do potrzeb Twojego decydenta?
W zależności od dojrzałości Twojego rynku możemy np. generować kontakty, które są na wczesnym etapie świadomości i wymagają edukacji. Tworzymy dla nich listę i podłączamy kolejkę mailową by ich rozwijać. Jeżeli rynek aktywnie poszukuje rozwiązania możemy także generować leady i kierować je do Twoich handlowców.
Dobrze zrealizowany landing page w B2B będzie zawierał wiele sekcji. Uwzględni tłumaczenie korzyści wynikających z Twoich rozwiązań. Przedstawi wyróżniające Twoją firmę wartości. Obali obiekcje potencjalnych klientów. Wyedukuje jak Twoje rozwiązanie przełoży się wynik biznesowy Twojego odbiorcy. To sprawi, że ułatwimy te zadania handlowcom.
Landing page w B2B, który omawia kwestie niezbędne do poruszenia w procesie sprzedaży, jest jak broszura, którą przed rozmową, czy konsultacją można wysłać do potencjalnego klienta. Samodzielne zapoznanie się przez odbiorcę z oferowanym rozwiązaniem pozwala skupić rozmowę na dodatkowych pytaniach i nietypowych obiekcjach, oszczędzając czas.
Kiedy firma rusza w rynek z nową ofertą, często bada hipotezę dotyczącą tego czy proponowane wartości rzeczywiście są dla potencjalnych klientów istotne. Landing page umożliwia dodatkowe weryfikowanie statystyk dotyczących np. czasu wizyty, głębokości przewinięcia czy klikanych elementów. To kolejny sposób na weryfikację, potwierdzenie lub adaptacje naszej hipotezy.
Zbodbywanie nowego rynku, podobnie jak weryfikacja hipotezy, wymaga przetestowania naszej propozycji wartości wśród nowej grupy potencjalnych klientów. Wspieranie działań handlowych landing page’m pozwala wzmocnić przekaz. Landing page może być np. przygotowany w innym języku lub pod nową markę, która nie będzie kojarzona z naszą firmą, by np. nie ryzykować autorytetu lub stworzyć ofertę w innym przedziale cenowym.
Landing page, który bazuje na problemach, bólach czy wyzwaniach dobrze sprecyzowanego potencjalnego klienta to często bardzo chętnie czytany element marketingu. Przedstawienie korzyści wynikające z rozwiązania i tłumaczenie cech tego rozwiązania jako narzędzia umożliwiającego dostarczenie efektów sprawia, że reklamy kierowane na taką stronę działają skuteczniej.
Kiedy strona lądowania (landing page) działa na odbiorcę zaledwie 2 razy lepiej, np. konwertując (przekształcając wizyty do kontaktów) nie 10% a 20% ruchu na nią kierowanego to otrzymujemy więcej za te same pieniądze. Wydatki reklamowe w Google, Facebook czy Linkedin pozwalają osiągać przykładowo 2 razy więcej kontaktów lub leadów, z tego samego budżetu na reklamę.
Zobacz jak wyglądają kompleksowo realizowane przez nas landing page w B2B. Opisujemy poniżej również cele, które pomagamy osiągać naszym istniejącym klientom.
Kompleksowa realizacja strony lądowania dla B2B (landing page), z uwzględnieniem działań warsztatowych, opracowaniem strategii i budową takiej strony to inwestycja, która nie powinna przekroczyć dwudziestu tysięcy złotych. Jeżeli nie potrzebujesz warsztatów i strategii to możesz liczyć około połowę tej kwoty.
Realizacja kompletnego projektu to około dwa miesięczne sprinty. W pierwszym miesiącu prowadzimy działania warsztatowe i strategiczne, a w drugim budujemy.
Wszystko co robimy w takim projekcie opisujemy w sekcji na samej górze strony “Jak przebiega budowanie Landing Page’a z nami”. Działania dzielą się na warsztatowe, strategiczne i produkcyjne. Możemy zbudować wszystko dla Ciebie, bądź wykorzystać Twoje istniejące materiały.
Tak, w ramach odrębnej usługi możemy prowadzić dla Ciebie także kampanie reklamowe, kierujące ruch na tą stronę.
Skonsultuj, wyceń lub po prostu zamów realizację generującego leady landing page’a dla B2B. W ciągu 24 godzin odezwiemy się do Ciebie umówić rozmowę. Zapytanie nie zobowiązuje do zakupu.
Uzyskaj natychmiastowy dostęp do szkolenia (przekierowanie do video) i dodatkowe materiały edukacyjne na e-mail.