Większość naszych potencjalnych klientów odwiedzając tą stronę, znajduje się na jednym z poniższych 3 etapów.
Pierwszy: możliwe, że zbierasz oferty na wstępny plan ułożony w Twojej firmie. Drugi: masz pomysł na promocję wybranego obszaru biznesu i potrzebujesz wsparcia w realizacji. Trzeci: nie masz jeszcze planu, ale chcesz zacząć z marketingiem i potrzebujesz strategii.
Bez względu na Twoją okoliczność, po wysłaniu formularza obok zadzwonimy do Ciebie ciągu 24 godzin (zazwyczaj szybciej) i ustalimy, czy możemy Ci pomóc.
Wysyłasz powyższym formularzem zgłoszenie. Możliwe, że przygotowaliście brief, który może być wsadem do wyceny, masz szybkie pytanie, albo po prostu wysyłasz jedną linijkę z prośbą o kontakt lub linkiem do Waszej obecnej strony.
Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia dzwonimy do Ciebie umówić krótką konsultację i ustalić wygodny dla Ciebie czas na 30 minut rozmowy, którą planujemy w kalendarzu - idealnie jeżeli masz możliwość rozmawiać na video, twarzą w twarz.
Podczas konsultacji staramy się rozpoznać Twoją sytuację. Jeżeli okazuje się, że będziemy w stanie pomóc proponujemy Ci następne spotkanie, na którym prezentujemy koncepcję działań i wycenę dopasowaną do Twojej sytuacji.
Nasza agencja to obecnie około 10 osób. Za obsługę klientów odpowiada Mateusz Burczyński. Dzięki jego doświadczeniu w marketingu można konsultować z nim wyzwania i problemy od razu na pierwszej rozmowie.
W sytuacji, kiedy okazuje się, że idziemy dalej w diagnozę Twojej firmy – Mateusz dobiera osoby z zespołu wyspecjalizowane w odpowiednich dziedzinach, np. reklamach, UX, treściach, SEO itd., aby połączyć spojrzenie i przygotować konkretną pierwszą propozycję dla Ciebie.
Zachęcamy do rozmawiania o celach Twojej firmy, a nie tylko naszych usługach.
Pytania, które lubimy to przykładowo:
Przebieg rozmowy zależy tylko od Twojej kreatywności i potrzeb – staramy się pomóc wskazówkami lub rekomendujemy dalsze kroki.
Najbliższe nam dziedziny to:
Content marketing, strony internetowe, pozycjonowanie SEO, płatny ruch, architektura treści, planowanie konwersji i lejków, ui/ux, projektowanie wizerunku, komunikacja zewnętrzna itd.
Jeżeli chcesz – możesz też wysłać maila albo złapać za słuchaw… smartfona i zadzwonić bezpośrednio.
Na maila odpowiadamy do 24 godzin. Udzielamy informacji lub proponujemy rozmowę w celu doprecyzowania szczegółów.
kontakt@studionext.pl
Kiedy to możliwe, podejmujemy rozmowę od ręki albo oddzwaniamy na wszystkie nieodebrane połączenia do 24 godzin.
+48 784 647 915
Damian Góral
CEO Sales Agency, MBA for Startup
„Z przyjemnością polecamy firmę NEXT jako zaufanego partnera w zakresie budowania stron, ich rozwoju i promocji w kierunku wsparcia naszych działań sprzedażowych. Zaangażowanie w rozwój, rozumienie biznesu i szczera chęć pomocy to duże zalety NEXT’a. Zespół dba o sukces swoich klientów i poważnie podchodzi do każdego wyzwania.”
Michał Jaśkiewicz
Właściciel i CEO w Ansee
„NEXT myśli długofalowo i strategicznie – nie na zasadzie szybkich “akcji”. Przemyślane aktywności układane w naszym marketingu powodują, że nasza widoczność stale rośnie. Zwrot z inwestycji to nie tylko lajki i zasięgi a leady, z którymi możemy dalej rozmawiać w sprzedaży, oferując im nasze wsparcie we wdrożeniach systemów wizyjnych w Polsce i Europie. Polecam, jeżeli szukacie agencji, która rozumie biznes.”
Paweł Janczyk
Sales Manager, MV Center Sp. z o. o.
„Zespół NEXT przekroczył nasze oczekiwania! Ich specjalistyczna wiedza i doświadczenie w marketingu B2B pozwoliły nam zorganizować nasze marki w grupę firm, stworzyć strategię i opracować spójną komunikację, która pozwoliła nam przedstawić naszą ofertę do decydentów w B2B. Warsztaty oraz wypracowana w ich wyniku strategia jest fundamentem do dalszego rozwoju naszego biznesu.”
Przemysław Pietrzak
Managing Director at Fixbit
Odezwij się, oddzwonimy umówić krótkie spotkanie video. Na rozmowie ustalimy czy będziemy w stanie pomóc. Postaramy się również odpowiedzieć na Twoje pytania odnośnie współpracy lub marketingu w ogóle. Przejdziemy “dalej” tylko jeżeli uznasz, że to ma sens.
Uzyskaj natychmiastowy dostęp do szkolenia (przekierowanie do video) i dodatkowe materiały edukacyjne na e-mail.