Zobacz szkolenie video: 5 filarów sprzedażowego fundamentu strony (i marketingu) B2B.
Pomagamy małym i średnim firmom budować i rozwijać marketing B2B
Szkolenie przedstawia 5 kroków, umożliwiających ustalenie fundamentów, potrzebnych do budowy sprzedażowej strony B2B:
Przy pomocy naszej metody pomagającej skatalogować klientów, z którymi pracujesz zobaczysz z lotu ptaka grupy podobnych firm. Na bazie tego wybierzesz segment, który posłuży nam do skupienia sił.
Wiedząc o jaki rodzaj biznesu się starasz będziesz w stanie łatwiej ustalić cel i wskaźniki, które umożliwią Ci śledzenie postępów. Dzięki nim będziesz sprawdzać i poprawiać, aby zmierzać w dobrą stronę.
Mając określony segment zobaczysz jak dowiedzieć się kto ma wpływ na decyzje o współpracy z Tobą. Opiszesz te osoby, aby skupić się na nich w komunikacji. Ustalisz także ich priorytet.
Zaplanujesz stronę skupioną na podstawowych potrzebach Twoich klientów i skupisz się na stronach najbardziej istotnych. Ułożysz te strony w plan tworząc wytyczne dla specjalistów do realizacji.
Żeby nie marnować czasu i pieniędzy na aktywności, które nie dotrą do Twoich potencjalnych klientów określisz podróż zakupową i ustalisz jak się pozycjonować, aby wyjść klientom naprzeciw.
Poznasz komplet wiedzy niezbędnej do budowania strony internetowej, która realnie wspiera biznes. Zobaczysz dlaczego nie opłaca się zaczynać od projektowania czy pisania treści.
Wykorzystaj praktyczne wskazówki, które wdrażamy na porządku dziennym u naszych obecnych klientów.
Działające w 2024 roku narzędzia wykorzystywane przez nas i przez naszych klientów. Zobacz w praktyce stosowane szablony.
Uzyskaj natychmiastowy dostęp do szkolenia (przekierowanie do video) i dodatkowe materiały edukacyjne na e-mail.