Mateusz Burczyński

Osobiście angażowałem się w projektowanie i budowanie serwisów internetowych i marketingu dla takich marek jak Castrol, Noyen, Roche, Evotec, Bosch, NGK, Grupa DBK, Carrefour – jako właściciel agencji, projektant i strateg. Wiedzą systematycznie dzielę się na moim kanale YouTube oraz materiałach NEXT.

W ciągu 15+ lat pozostawałem skupiony na działaniach, które przynoszą rzeczywiste wyniki biznesowe. Wierzę, że budowanie marketingu B2B powinno być intencjonalne, mierzalne i możliwie przejrzyste.

Odbierz Twój dostęp:

Uzyskaj natychmiastowy dostęp do szkolenia (przekierowanie do video) i dodatkowe materiały edukacyjne na e-mail.

Wypełniając ten formularz, zamawiasz usługę Newslettera na warunkach określonych w regulaminie oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych podanych w celu wysyłki Newslettera zawierającego informacje o nowych wpisach blogowych, e-bookach i webinarach, a także ofertach na produkty i usługi oferowane przez firmę NEXT Mateusz Burczyński, zgodnie z zasadami określonymi w polityce prywatności i cookies.