Dla przedsiębiorców, marketerów, freelancerówwłaścicieli:

Sprawdzona przez ponad 150 firm, droga do profitowej strony internetowej B2B.

Chcesz rozruszać marketing swojej firmy B2B? Postaw fundament stroną www, poznaj rozwiązania, które pomogą Ci sprzedawać łatwiej i więcej.

Checkliście zaufało już ponad 150+ firm i marek (w tym korporacje, MŚP, JDG, freelancerzy i startupy)

Przeanalizujesz i usprawnisz Twoją obecną stronę B2B - lub zaplanujesz nową, od początku.

Sami wykorzystujemy to narzędzie w codziennej pracy dla naszych klientów. Stworzyliśmy je tak, by było możliwie kompleksowe. Checklista daje Ci kilka benefitów, w liczbach:

220 elementów,

rozłożonych na kilku kluczowych płaszczyznach (podstronach) merytorycznej strony internetowej dla B2B

150 firm i marek,

które zaufało wiedzy tu zebranej – uwzględniając korporacje, MŚP, JDG, freelancerów i startupy

8 obszarów,

w których dokument może być praktycznym planem prac lub sposobem audytu istniejącej strony www

Wykorzystaj praktyczne wskazówki, które wdrażamy na porządku dziennym u naszych obecnych klientów.

Wyeliminujesz szybko te popularne problemy:

Rozwój i uruchamianie stron w B2B to może być konkretny system. W ciągu ostatnich 10 lat pracy nad serwisami online wypracowaliśmy dziesiątki reguł, niektóre, są z nami do dziś. Zobacz jakie problemy możesz wykluczyć:

Jeżeli budując nową stronę bazujemy na przeczuciach, umieszczane treści planujemy w oparciu o osobiste opinie, a w architekturze brakuje logiki — to trudno liczyć na to, że strona po uruchomieniu osiągnie pełny potencjał.

Żeby łatwiej było za każdym razem ruszać z przetestowanej bazy wiedzy, utworzyliśmy do wewnętrznych celów checklistę z wyciągiem fundamentalnych zasad. Chcemy unikać “wymyślania koła na nowo”.

Odblokujesz dodatkowy potencjał Twojej strony internetowej B2B

Ta checklista służy nam zarówno do diagnozy jak i rozwoju stron naszych klientów. Pracowaliśmy nad nią by uczynić wskazówki możliwie najprostszymi. Tak, żeby każdy był w stanie z niej korzystać. Możesz wykorzystać ją w obu przypadkach:

Zaczynasz ze stroną B2B

Jeżeli dopiero przymierzasz się do startu z marketingiem B2B – checklista posłuży Ci w budowie strony internetowe niczym instrukcja z IKEA.

Masz już stronę B2B

Jeżeli masz już serwis, który funkcjonuje w sieci – zdiagnozujesz go, ustalisz poprawki i wprowadzisz usprawnienia, które pozwolą Ci wrzucić wyższy bieg.

Zebrane przez nas wskazówki wykorzystać można nie tylko w ramach strony internetowej, ale i do ustalania i rozbudowy składowych całego marketingu B2B Twojej firmy.

Natychmiastowy dostęp online.

Zobacz co daje Ci nasza checklista strony B2B.

Obraz dużego projektu powstrzymuje większość firm przed rozpoczęciem prac. Myślą, że “proces” budowy strony pochłonie czas całej firmy i skonsumuje olbrzymie ilości pieniędzy.

Marketerzy i właściciele firm obawiają się spędzania miesięcy w niepewności – tylko po to, żeby po pół roku opublikować stronę, której nikt nie potrzebował. Nie musi tak być.

Twoja strona może (a nawet powinna) powstawać i rozwijać się etapami. Rozwój strony – wzbogacony o realną wiedzę na temat aktywności Twoich odbiorców daje Ci niesamowitą przewagę bo produkujesz materiał, którego ludzie potrzebują.

Każdy odwiedzający, który trafi na Twoją stronę może “wejść i wyjść” albo… “wejść…” i z różnych powodów wracać, pierwszy, drugi, trzeci, kolejny raz, edukując się i budując zaufanie do Twojej firmy.

Otrzymasz natychmiastowy dostęp elektroniczny oraz możliwość konsultacji.

Otrzymasz jednoznaczne wytyczne krok po kroku, które pozwolą Ci:

Pokazać na Twojej stronie internetowej wartości Twojej firmy w sposób istotny dla Twojego odbiorcy oraz dadzą:

Poprawę wizerunku

Będziesz budować wizerunek eksperta w istotnych dla Ciebie segmentach rynku

Wsparcie merytoryczne

Oferować merytoryczną i pomocną treść na procesie zakupu Twoich klientów

Edukacje odbiorcow

Rozwiązywać problemy Twoich klientów kierując ich do Ciebie jako pierwszego wyboru

Więcej kontaktów

Zdobywać kontakty do klientów w automatyczny sposób z pomocą formularzy i wezwań

Utrzymanie uwagi

Podnieść poziom zaangażowania na kluczowych stronach aby zachować uwagę na dłużej

Przejrzystość działań

Skupienie na rzeczach ważnych i janość etapów prac by planować i działać systematycznie

Bazując na 10+ latach przetestowanych praktyk działasz wiedząc, że każda z ponad 220 wytycznych była już sprawdzona wcześniej – w stronach podobnych do Twojej.

Rzut oka na Czeklistę (1 z 8 stron)

8 Stron wypełnionych po brzegi ponad 220 wskazówkami rozłożonymi na dedykowanych zakładkach w arkuszu.

Do checklisty otrzymasz 3 dodatki wspierające:

Żeby start z checklistą był dla CIebie jak najprostszy, a działania ruszyły ze zwielokrotnioną mocą – otrzymasz dodatkowo:

DODATEK 1

[Szkolenie VIDEO] jak przeprowadzić audyt lub zaplanować serwis B2B

Zamiast zostawiać Cię tylko z samymi zadaniami przejdę z Tobą po czekliście i pokażę jak wykorzystać wskazówki w praktyce audytując rzeczywistą stronę.

DODATEK 2

Mapa stron i linków serwisu B2B oraz framework do planowania

Nauczę Cię jak zaplanować mapę strony B2B w oparciu o klienta docelowego i pokażę narzędzia z których sam korzystam + dostaniesz przykładową mapę, którą możesz modelować.

DODATEK 3

1 GODZINA konsultacji strategicznej na temat strony B2B

Konsultacja w obszarze zastosowania checklisty do Twoich okoliczności (do wybrania 21 dni od zakupu checklisty) oraz omówienie ewentualnych pytań.

Kto opracował checklistę ?

Cześć – tu Mateusz, stworzyłem tą checklistę z potrzeby wsparcia działań zespołu w mojej agencji (NEXT), ale i też do usystematyzowania własnej, codziennej pracy z klientami.

Realizując przez ostatnie lata dziesiątki serwisów B2B dla klientów w Polsce i za granicą zbierałem i systematyzowałem wiedzę, która pozwala budować strony rzeczywiście wspierające sprzedaż.

Osobiście angażowałem się w projektowanie i budowanie serwisów internetowych dla takich marek jak: Castrol, Noyen, Roche, Evotec, Bosch, NGK, Grupa DBK, Carrefour i dziesiątek innych – jako właściciel agencji, projektant i strateg. Wiedzą systematycznie dzielę się na moim kanale YouTube.

W ciągu 15+ lat pozostawałem skupiony na działaniach, które przynoszą rzeczywiste wyniki biznesowe (a nie tylko wyglądają ładnie), zbierałem wiedzę by szkolić swoje zespoły i klientów. Postanowiłem także dzielić się tą wiedzą w Internecie z Tobą.

Wierzę, że budowanie stron i serwisów B2B powinno być intencjonalne i świadome. Jako właściciel firmy sam zawsze zmierzam do tego by tworzyć narzędzia, które wspierają biznes – od strony marketingu, sprzedaży a nawet i operacji.

Reasumując – zbierane tu doświadczenia służą mi do budowy moich firm, więc daję klientom to co rzeczywiście działa (przetestowane w praktyce). W ramach tego produktu jest mi miło udostępnić esencję zbieranej latami wiedzy – Tobie.

Zamów checklistę strony B2B (z trzema dodatkami)

Checklista Strony B2B

“Najbardziej merytoryczna czeklista strony B2B w internecie”

47 ZŁ

38,21 zł netto

Otrzymasz dostęp do:

Natychmiastowy dostęp online, bez czekania.

100% satysfakcji albo zwrot pieniędzy - bez pytania.

Jeżeli z dowolnych powodów stworzona przeze mnie czeklista nie spełni Twoich oczekiwań i zgłosisz mi ten fakt w ciągu 14 dni od zakupu to zwrócimy Ci pieniądze – bez pytania, bez wyjaśniania, od ręki.

Niektóre serwisy firm z&nbspktórymi pracowaliśmy:

Wykorzystując wiedzę, którą dzielę się z Tobą w checkliście.

Powyższe firmy korzystały z doświadczeń między innymi: w obszarze organizacji architektury, treści, dedykowanych podstron i konstruowania angażującej komunikacji budującej ekspercki wizerunek.

Popularne pytania dotyczące checklisty:

Dlaczego tak tanio?

Zależy nam by każdy mógł dowiedzieć się jak dużo ekspertyzy wchodzi w zakres budowy dobrej strony internetowej dla B2B. Cena tego produktu cyfrowego jest wyliczona w taki sposób, by opłacać koszty reklamowania go i budować przy okazji samo-finansującą się widoczność agencji NEXT.

Wiemy, że doba ma tylko 24 godziny. Na pewnym etapie, kiedy Twoja strona zacznie przynosić Ci leady zajmiesz się usprawnianiem i dalszym rozwojem swojej firmy, a marketing będziesz chciał powierzyć w zaufane ręce, np. nasze. 🙂

Tak, checklista pozowli Ci spojrzeć z lotu ptaka na wszystko co masz do zrobienia. Ustalisz priorytety na bazie Twojej firmy i celów a następnie zaplanujesz konkretne następne kroki do realizacji, bez błądzenia we mgle i sklejania wiedzy z wielu różnych internetowych źródeł.

Tak, możesz przejść po całej chekliście „od deski do deski” wyznaczając obszary wymagające poprawy. Zobaczysz czego może brakować na Twojej stronie i poznasz przykłady jak to dodać. Stworzysz listę priorytetów i zaczniesz realizację usprawnień.

Możesz wykorzystać bezpłatną, godzinną konsultację na której pokierujemy Cię jak wykorzystać checklistę w Twojej specyficznej sytuacji. Spróbujesz to wdrożyć samodzielnie. Jeżeli uznasz, że to nie dla Ciebie i dasz znać w ciagu 14 dni, zwrócimy Ci pieniądze.

Odbierz Twój dostęp:

Uzyskaj natychmiastowy dostęp do szkolenia (przekierowanie do video) i dodatkowe materiały edukacyjne na e-mail.

Wypełniając ten formularz, zamawiasz usługę Newslettera na warunkach określonych w regulaminie oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych podanych w celu wysyłki Newslettera zawierającego informacje o nowych wpisach blogowych, e-bookach i webinarach, a także ofertach na produkty i usługi oferowane przez firmę NEXT Mateusz Burczyński, zgodnie z zasadami określonymi w polityce prywatności i cookies.