Dla przedsiębiorców, marketerów, freelancerów i właścicieli:
Chcesz rozruszać marketing swojej firmy B2B? Postaw fundament stroną www, poznaj rozwiązania, które pomogą Ci sprzedawać łatwiej i więcej.
Checkliście zaufało już ponad 150+ firm i marek (w tym korporacje, MŚP, JDG, freelancerzy i startupy)
Sami wykorzystujemy to narzędzie w codziennej pracy dla naszych klientów. Stworzyliśmy je tak, by było możliwie kompleksowe. Checklista daje Ci kilka benefitów, w liczbach:
rozłożonych na kilku kluczowych płaszczyznach (podstronach) merytorycznej strony internetowej dla B2B
które zaufało wiedzy tu zebranej – uwzględniając korporacje, MŚP, JDG, freelancerów i startupy
w których dokument może być praktycznym planem prac lub sposobem audytu istniejącej strony www
Wykorzystaj praktyczne wskazówki, które wdrażamy na porządku dziennym u naszych obecnych klientów.
Rozwój i uruchamianie stron w B2B to może być konkretny system. W ciągu ostatnich 10 lat pracy nad serwisami online wypracowaliśmy dziesiątki reguł, niektóre, są z nami do dziś. Zobacz jakie problemy możesz wykluczyć:
Jeżeli budując nową stronę bazujemy na przeczuciach, umieszczane treści planujemy w oparciu o osobiste opinie, a w architekturze brakuje logiki — to trudno liczyć na to, że strona po uruchomieniu osiągnie pełny potencjał.
Żeby łatwiej było za każdym razem ruszać z przetestowanej bazy wiedzy, utworzyliśmy do wewnętrznych celów checklistę z wyciągiem fundamentalnych zasad. Chcemy unikać “wymyślania koła na nowo”.
Ta checklista służy nam zarówno do diagnozy jak i rozwoju stron naszych klientów. Pracowaliśmy nad nią by uczynić wskazówki możliwie najprostszymi. Tak, żeby każdy był w stanie z niej korzystać. Możesz wykorzystać ją w obu przypadkach:
Jeżeli dopiero przymierzasz się do startu z marketingiem B2B – checklista posłuży Ci w budowie strony internetowe niczym instrukcja z IKEA.
Jeżeli masz już serwis, który funkcjonuje w sieci – zdiagnozujesz go, ustalisz poprawki i wprowadzisz usprawnienia, które pozwolą Ci wrzucić wyższy bieg.
Zebrane przez nas wskazówki wykorzystać można nie tylko w ramach strony internetowej, ale i do ustalania i rozbudowy składowych całego marketingu B2B Twojej firmy.
Natychmiastowy dostęp online.
Obraz dużego projektu powstrzymuje większość firm przed rozpoczęciem prac. Myślą, że “proces” budowy strony pochłonie czas całej firmy i skonsumuje olbrzymie ilości pieniędzy.
Marketerzy i właściciele firm obawiają się spędzania miesięcy w niepewności – tylko po to, żeby po pół roku opublikować stronę, której nikt nie potrzebował. Nie musi tak być.
Twoja strona może (a nawet powinna) powstawać i rozwijać się etapami. Rozwój strony – wzbogacony o realną wiedzę na temat aktywności Twoich odbiorców daje Ci niesamowitą przewagę bo produkujesz materiał, którego ludzie potrzebują.
Każdy odwiedzający, który trafi na Twoją stronę może “wejść i wyjść” albo… “wejść…” i z różnych powodów wracać, pierwszy, drugi, trzeci, kolejny raz, edukując się i budując zaufanie do Twojej firmy.
Otrzymasz natychmiastowy dostęp elektroniczny oraz możliwość konsultacji.
Pokazać na Twojej stronie internetowej wartości Twojej firmy w sposób istotny dla Twojego odbiorcy oraz dadzą:
Będziesz budować wizerunek eksperta w istotnych dla Ciebie segmentach rynku
Oferować merytoryczną i pomocną treść na procesie zakupu Twoich klientów
Rozwiązywać problemy Twoich klientów kierując ich do Ciebie jako pierwszego wyboru
Zdobywać kontakty do klientów w automatyczny sposób z pomocą formularzy i wezwań
Podnieść poziom zaangażowania na kluczowych stronach aby zachować uwagę na dłużej
Skupienie na rzeczach ważnych i janość etapów prac by planować i działać systematycznie
Bazując na 10+ latach przetestowanych praktyk działasz wiedząc, że każda z ponad 220 wytycznych była już sprawdzona wcześniej – w stronach podobnych do Twojej.
8 Stron wypełnionych po brzegi ponad 220 wskazówkami rozłożonymi na dedykowanych zakładkach w arkuszu.
Żeby start z checklistą był dla CIebie jak najprostszy, a działania ruszyły ze zwielokrotnioną mocą – otrzymasz dodatkowo:
Cześć – tu Mateusz, stworzyłem tą checklistę z potrzeby wsparcia działań zespołu w mojej agencji (NEXT), ale i też do usystematyzowania własnej, codziennej pracy z klientami.
Realizując przez ostatnie lata dziesiątki serwisów B2B dla klientów w Polsce i za granicą zbierałem i systematyzowałem wiedzę, która pozwala budować strony rzeczywiście wspierające sprzedaż.
Osobiście angażowałem się w projektowanie i budowanie serwisów internetowych dla takich marek jak: Castrol, Noyen, Roche, Evotec, Bosch, NGK, Grupa DBK, Carrefour i dziesiątek innych – jako właściciel agencji, projektant i strateg. Wiedzą systematycznie dzielę się na moim kanale YouTube.
Wierzę, że budowanie stron i serwisów B2B powinno być intencjonalne i świadome. Jako właściciel firmy sam zawsze zmierzam do tego by tworzyć narzędzia, które wspierają biznes – od strony marketingu, sprzedaży a nawet i operacji.
Reasumując – zbierane tu doświadczenia służą mi do budowy moich firm, więc daję klientom to co rzeczywiście działa (przetestowane w praktyce). W ramach tego produktu jest mi miło udostępnić esencję zbieranej latami wiedzy – Tobie.
“Najbardziej merytoryczna czeklista strony B2B w internecie”
Natychmiastowy dostęp online, bez czekania.
Jeżeli z dowolnych powodów stworzona przeze mnie czeklista nie spełni Twoich oczekiwań i zgłosisz mi ten fakt w ciągu 14 dni od zakupu to zwrócimy Ci pieniądze – bez pytania, bez wyjaśniania, od ręki.
Powyższe firmy korzystały z doświadczeń między innymi: w obszarze organizacji architektury, treści, dedykowanych podstron i konstruowania angażującej komunikacji budującej ekspercki wizerunek.
Zależy nam by każdy mógł dowiedzieć się jak dużo ekspertyzy wchodzi w zakres budowy dobrej strony internetowej dla B2B. Cena tego produktu cyfrowego jest wyliczona w taki sposób, by opłacać koszty reklamowania go i budować przy okazji samo-finansującą się widoczność agencji NEXT.
Wiemy, że doba ma tylko 24 godziny. Na pewnym etapie, kiedy Twoja strona zacznie przynosić Ci leady zajmiesz się usprawnianiem i dalszym rozwojem swojej firmy, a marketing będziesz chciał powierzyć w zaufane ręce, np. nasze. 🙂
Tak, checklista pozowli Ci spojrzeć z lotu ptaka na wszystko co masz do zrobienia. Ustalisz priorytety na bazie Twojej firmy i celów a następnie zaplanujesz konkretne następne kroki do realizacji, bez błądzenia we mgle i sklejania wiedzy z wielu różnych internetowych źródeł.
Tak, możesz przejść po całej chekliście „od deski do deski” wyznaczając obszary wymagające poprawy. Zobaczysz czego może brakować na Twojej stronie i poznasz przykłady jak to dodać. Stworzysz listę priorytetów i zaczniesz realizację usprawnień.
Uzyskaj natychmiastowy dostęp do szkolenia (przekierowanie do video) i dodatkowe materiały edukacyjne na e-mail.