Strona B2B dla firmy MV Center, komunikująca korzyści systemów wizyjnych – wśród inżynierów procesów

Zobacz, jak stworzyliśmy z klientem stronę internetową, która pomaga w czasochłonnej i skomplikowanej sprzedaży doradczej. Dość innowacyjna na chwilę produkcji strony koncepcja kontroli przy pomocy wizji maszynowej wymagała innego podejścia do komunikacji. Edukacyjne treści i wiedza osadzona na stronie skupiała klientów na wcześniejszym etapie podróży zakupowej. Poznaj proces, który pomógł wypracować rozwiązanie angażujące odpowiednich decydentów.

Generująca leady B2B strona dla firmy produkcyjnej Protektel

Dowiedz się, jak współpracujemy z polskim producentem ograniczników przepięć Protektel. Poznaj metody, które wykorzystaliśmy, aby pomóc skupić działania w marketingu na konkretnym segmencie rynku i funkcjonującym w nich decydentach. Zobacz, jak przełożyło się to na plan, projekt i treść strony internetowej firmy, którą wspólnie zrealizowaliśmy.

Strona B2B dla firmy wspierającej sprzedaż

Kiedy firma, świadcząca usługi w zakresie outsourcingu sprzedaży, zamówiła stronę B2B, poprzeczka została zawieszona wysoko. Tym bardziej, że musieliśmy poukładać ich komunikację, od podstaw stworzyć design i content oraz wdrożyć nową stronę internetową B2B w systemie, który umożliwiałby jej łatwą rozbudowę. A to wszystko w zaledwie 3 miesiące.

Odbierz Twój dostęp:

Uzyskaj natychmiastowy dostęp do szkolenia (przekierowanie do video) i dodatkowe materiały edukacyjne na e-mail.

Wypełniając ten formularz, zamawiasz usługę Newslettera na warunkach określonych w regulaminie oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych podanych w celu wysyłki Newslettera zawierającego informacje o nowych wpisach blogowych, e-bookach i webinarach, a także ofertach na produkty i usługi oferowane przez firmę NEXT Mateusz Burczyński, zgodnie z zasadami określonymi w polityce prywatności i cookies.