Strona B2B dla firmy MV Center, komunikująca korzyści systemów wizyjnych – wśród inżynierów procesów
Zobacz, jak stworzyliśmy z klientem stronę internetową, która pomaga w czasochłonnej i skomplikowanej sprzedaży doradczej. Dość innowacyjna na chwilę produkcji strony koncepcja kontroli przy pomocy wizji maszynowej wymagała innego podejścia do komunikacji. Edukacyjne treści i wiedza osadzona na stronie skupiała klientów na wcześniejszym etapie podróży zakupowej. Poznaj proces, który pomógł wypracować rozwiązanie angażujące odpowiednich decydentów.
Generująca leady B2B strona dla firmy produkcyjnej Protektel
Dowiedz się, jak współpracujemy z polskim producentem ograniczników przepięć Protektel. Poznaj metody, które wykorzystaliśmy, aby pomóc skupić działania w marketingu na konkretnym segmencie rynku i funkcjonującym w nich decydentach. Zobacz, jak przełożyło się to na plan, projekt i treść strony internetowej firmy, którą wspólnie zrealizowaliśmy.
Strona B2B dla firmy wspierającej sprzedaż
Kiedy firma, świadcząca usługi w zakresie outsourcingu sprzedaży, zamówiła stronę B2B, poprzeczka została zawieszona wysoko. Tym bardziej, że musieliśmy poukładać ich komunikację, od podstaw stworzyć design i content oraz wdrożyć nową stronę internetową B2B w systemie, który umożliwiałby jej łatwą rozbudowę. A to wszystko w zaledwie 3 miesiące.