Chcesz zweryfikować skuteczność marketingu B2B Twojej firmy?

Odbierz bezpłatny audyt, skorzystaj z formularza.

Wypełnij formularz i otrzymaj bezpłatną diagnozę.

Im już pomagamy budować i rozwijać marketing B2B:

Czego oczekiwać od bezpłatnego audytu?

Przeanalizujemy Twoją stronę internetową, a jeżeli zgodzisz się odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących Twojej firmy, zweryfikujemy zgodność strony z Twoimi celami.

W każdym przypadku możesz oczekiwać rekomendacji i zadawać pytania dotyczące poniższych tematów.

Ocenimy szansę wsparcia Twoich celów biznesowych

Możemy pomóc Ci przełożyć wybrany cel jakościowy lub ilościowy na działania w marketingu online.
Np. chcesz zwiększyć przychód o 2 miliony w 2 lata, podnieść liczbę leadów z marketingu o 30%, albo zbudować wizerunek eksperta na rynku. Podpowiemy Ci, jak przełożyć te cele na realizację i odpowiednie taktyki.

Zweryfikujemy zgodność strony z prowadzonym modelem sprzedaży

Zastanawiasz się, czy model w jakim sprzedajesz usługi lub produkty, na Twoim rynku, jest zbieżny z tym, jak stworzona jest Twoja strona.

Np. sprzedaż trwa długo i wymaga wiele edukacji, a Twoja strona od razu zachęca do zakupu lub odwrotnie — sprzedajesz szybko, a na stronie np. zbędnie edukujesz. Sprawdzimy to.

Sprawdzimy dopasowanie strony do obranych przez Ciebie segmentów rynku

Analizując segmenty rynku, w których prowadzisz sprzedaż, dostrzegasz znacznie większą skuteczność i marżowość w wybranych obszarach.
Chcesz zweryfikować, czy komunikacja na stronie odpowiada problemom i wyzwaniom obranego segmentu lub zastanawiasz się, jak zaadaptować stronę, by trafiała komunikatem do właściwych osób.

Ustalimy, czy strona będzie przydatna dla Twoich decydentów

Znasz swoich decydentów i ich potrzeby, ale chcesz się upewnić, że komunikacja, ton głosu i estetyka na Twojej stronie odpowiada ich oczekiwaniom lub preferencjom.

Np. sprzedajesz do kierowników lub prezesów, a ton głosu jest infantylny, kolory natomiast niepoważne. Zastanawiasz się, czy treści na stronie pomogą im się edukować i podejmować decyzje.

Przeanalizujemy mapę strony pod kątem kompletności danych

W zależności od daty powstania Twojej strony może ona posiadać mniej lub więcej różnego rodzaju “mylących” i nieaktualnych podstron.

Analiza mapy strony polega na przestudiowaniu wszystkich stron i podstron www, postawieniu im konkretnych celów, uporządkowaniu istniejących oraz zaplanowaniu brakujących.

Wskażemy luki informacyjne na podstronach Twojej strony

Znając model sprzedaży, segmenty i proces zakupu możemy zastanowić się nad zawartością treściową Twoich stron.

Np. na Twojej stronie opisujesz produkty i usługi, ale nie wiesz, czy te informacje są pomocne lub jakie treści tam zamieścić by komunikować odpowiednie wartości, obalać obiekcje i wzbudzać zaufanie u Twoich decydentów.

Zweryfikujemy jakość ścieżek zakupowych i wezwań do akcji

Wiesz, że Twoi decydenci trafiają na Twoją stronę na różnych etapach swojej podróży zakupowej, ale nie masz przekonania, czy Twoja strona odpowiednio się nimi opiekuje.

Np. co pokazać klientowi, który dopiero nas poznaje? Gdzie skierować odbiorcę, który chce porównać rozwiązania? Co zrobić z tym, który już jest zdecydowany i chce konkretnej oferty?

Ustalimy podział źródeł ruchu i wyznaczymy obszary do rozwoju

Nawet najlepsza strona internetowa nie będzie inwestycją, która się zwróci, jeżeli nie dotrą na nią odpowiedni użytkownicy.

Tutaj np. możemy zweryfikować, jak odwiedzający trafiają na Twoje strony. Sprawdzić, które źródła dają najlepsze efekty i jakie jeszcze można dołożyć, by zwielokrotnić wyniki.

Skontaktujemy się w ciągu jednego dnia roboczego. Audyt do niczego nie obliguje.

Odbierz szyty na miarę plan rozwoju Twojej strony prowadzący do wzrostu liczby leadów.

Jeżeli bezpłatna diagnoza okaże się dla Ciebie wartościowa, możemy zaproponować Ci konkretną współpracę uwzględniającą przejrzysty plan działania. Pokażemy Ci wtedy w szczegółach, w jaki sposób zamierzamy Cię wspierać w osiąganiu celów biznesowych.

Skontaktujemy się w ciągu jednego dnia roboczego. Audyt do niczego nie obliguje.

Współpraca z tymi firmami B2B także zaczęła się od bezpłatnego audytu.

Gramy w otwarte karty i zaczynamy współpracę tylko z firmami, którym rzeczywiście możemy pomóc. Bezpłatny audyt pozwala odkryć miejsca, w których możemy wnieść wartość do Twojej firmy.

„Marketing dźwignią handlu. Jesteśmy zdania, że sprzedaż i marketing powinny pracować jak jeden organizm. Kompetencje branżowe NEXT’a pozwoliły nam znaleźć wspólny język, dzięki czemu jeszcze szybciej osiągamy swoje cele.”

Damian Góral

CEO Sales Agency, MBA for Startup

„Z przyjemnością polecamy firmę NEXT jako zaufanego partnera w zakresie budowania stron, ich rozwoju i promocji w kierunku wsparcia naszych działań sprzedażowych. Zaangażowanie w rozwój, rozumienie biznesu i szczera chęć pomocy to duże zalety NEXT’a. Zespół dba o sukces swoich klientów i poważnie podchodzi do każdego wyzwania.”

Michał Jaśkiewicz

Właściciel i CEO w Ansee

„NEXT myśli długofalowo i strategicznie – nie na zasadzie szybkich “akcji”. Przemyślane aktywności układane w naszym marketingu powodują, że nasza widoczność stale rośnie. Zwrot z inwestycji to nie tylko lajki i zasięgi a leady, z którymi możemy dalej rozmawiać w sprzedaży, oferując im nasze wsparcie we wdrożeniach systemów wizyjnych w Polsce i Europie. Polecam, jeżeli szukacie agencji, która rozumie biznes.”

Paweł Janczyk

Sales Manager, MV Center Sp. z o. o.

„Zespół NEXT przekroczył nasze oczekiwania! Ich specjalistyczna wiedza i doświadczenie w marketingu B2B pozwoliły nam zorganizować nasze marki w grupę firm, stworzyć strategię i opracować spójną komunikację, która pozwoliła nam przedstawić naszą ofertę do decydentów w B2B. Warsztaty oraz wypracowana w ich wyniku strategia jest fundamentem do dalszego rozwoju naszego biznesu.”

Przemysław Pietrzak

Managing Director at Fixbit

Kto prowadzi rozmowy i nadzoruje audyty?

Mateusz Burczyński, który aktywnie uczestniczy w planowaniu strategii marketingowych i planów realizacji stron klientów NEXT’a.

W swojej karierze zrealizował ponad 100 stron dla B2B i wspierał firmy w generowaniu leadów — od MŚP po korporacje.

Osobiście bierze udział w konsultacjach i chętnie dzieli się praktycznymi wskazówkami, mówiąc o tym, co działa.

Skontaktujemy się w ciągu jednego dnia roboczego. Audyt do niczego nie obliguje.

Otrzymaj rekomendacje prowadzące do wzrostu liczby leadów z www.

Dodatkowo, możesz zadać nam dowolne pytanie w obszarach takich jak:
Skorzystaj z formularza, oddzwonimy do Ciebie.

Wypełnij formularz:

Wprowadź adres Twojej firmowej strony www i numer telefonu do ewentualnego kontaktu.

Odbierz Twój dostęp:

Uzyskaj natychmiastowy dostęp do szkolenia (przekierowanie do video) i dodatkowe materiały edukacyjne na e-mail.

Wypełniając ten formularz, zamawiasz usługę Newslettera na warunkach określonych w regulaminie oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych podanych w celu wysyłki Newslettera zawierającego informacje o nowych wpisach blogowych, e-bookach i webinarach, a także ofertach na produkty i usługi oferowane przez firmę NEXT Mateusz Burczyński, zgodnie z zasadami określonymi w polityce prywatności i cookies.